Späť na zoznam

Call Center Representative

Miesto: Bratislava
Typ: Brigáda
Plat: 7 €/mes.
Nástup: okamžite
Zdielať ponuku
share on fb share on linkedIn

Kto je United Resources?

United Resources je zoskupenie obchodných spoločností operujúcich na slovenskom a zahraničných trhoch práce.

Zameriavame sa na zabezpečovanie ľudských zdrojov v oblasti informačných technológií a telekomunikácií prevádzkujúc obchodnú značku Expert Base www.expertbase.io a v oblastiach výroby, dopravy, skladovania a obchodu prevádzkujúc obchodnú značku Dobrý Pracovník www.dobrypracovnik.sk.

Aktívne vyhľadávame nových členov nášho interného tímu, ktorí sú pripravení spoluvytvárať modernú personálnu agentúru.

Koho hľadáme?

Hľadáme ambiciózneho a energického Call Center Representative s predchádzajúcimi pracovnými skúsenosťami a preukázateľnými výsledkami v oblasti predaja, ktorý nám pomôže rozšíriť portfólio našich zákazníkov.

Call Center Representative v United Resources je zodpovedný za:

  • Spravujte prichádzajúce a odchádzajúce hovory
  • Pri telekomunikácií postupujte podľa komunikačných „skriptov“
  • Identifikujte potreby zákazníkov, objasňujte informácie, poskytujte riešenia alebo alternatívy
  • Budujte udržateľné vzťahy a získavá nových zákazníkov
  • Evidujte všetky konverzácie v našej databáze
  • Často navštevujte vzdelávacie semináre s cieľom zlepšiť vedomosti a výkonnosť
  • Splňa osobné / tímové kvalitatívne a kvantitatívne ciele

Čo ponúkame?

  • Základná zložka mzdy vo výške 7€ v hrubom vyjadrení za hodinu ako pevná zložka
  • Motivujúca pohyblivá zložka mzdy za dosiahnuté ciele
  • Pevný počítač, smartphone,
  • Parkovacie státie v objekte
  • Profesionálny a priateľský pracovný kolektív
  • Moderné kancelárske priestory
  • Ovocie, sladené a nesladené nápoje, káva zo stroja, snacky

Naše požiadavky

Vzdelanie. Minimálne stredoškolské ukončené maturitnou skúškou. Preferujeme vysokoškolské 1. alebo 2. stupňa so zameraním na obchod, marketing a reklamu.

Pracovné skúsenosti. Minimálne tri (1) rok na rovnakej alebo obdobnej pozícii. Preukázateľné skúsenosti s predajným procesom od prvotného kontaktovania potenciálneho zákazníka

Jazyky. Znalosť anglického jazyka na úrovni B2 a vyššie slovom a písmom. Toto je MUST. Znalosť druhého zahraničného jazyka výhodou.

Počítačová gramotnosť. Schopnosť používať Word, Excel, PowerPoint, Outlook a OneDrive na vysokej úrovni. Znalosť používania sociálnej siete LinkedIn a skúsenosti s CRM systémom.

Osobnostné vlastnosti

  • Orientácia na dosahovanie výsledkov
  • Silné komunikačné zručnosti slovom, písmom
  • Vynikajúce organizačné schopnosti
  • Schopnosť rozumne vyjednávať
  • Flexibilita v myslení
  • Rozhodnosť
  • Silné telefónne a verbálne komunikačné schopnosti spolu s aktívnym počúvaním

Ako prebieha výberové konanie?

Výberové konanie na pracovnú pozíciu Call Center Representative prebieha v jednej časti, a to:

  • osobný pracovný pohovor v trvaní maximálne šesťdesiat minút na adrese nášho sídla

V prípade Vášho záujmu nám zašlite Váš štruktúrovaný životopis spoločne s ostatnými údajmi prostredníctvom elektronického formulára Mám záujem, ktorý nájdete v pravej časti našej webovej stránky.

Náš náborový tím bude kontaktovať výhradne uchádzačov o zamestnanie spĺňajúcich naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu. Ďakujeme.